Tuesday 22 March 2011

Biarkan Aku Jatuh Cinta



thanks bb for this songs yar???i love it..^_^

Mata ini indah melihatmu..
Jasad ini rasakan cintamu...
Jiwa ini getarkan jiwamu...
Jantung ini detakkan jantungmu......

Dan biarkan aku padamu..
Menyimpan sejuta harapan aku padamu...
Rasa ini terus berlalu...
Takkan berhenti sampai nanti ku mati...

Biarkan aku jatuh cinta,,
Pesona ku pada pandangan saat kita jumpa..
Biarkan aku kan mencoba...
Tak peduli kau berkata tuk mahu atau tidak...

Mata ini indah melhatmu,,,
Rasa ini rasakan cintamu...
Jiwa ini getarkan jiwamu...
Jantung ini derakkan jantungmu....

p/s : Lagu ini didedikasikan khas buat isteriku yg tersayang,Maizatul Afza...

Sayang,
B mmg xpndai berkata-kata..tapi B harap sayang dapat menghayati bait2 lagu ni..
bila B dengar lagu ni,B yakin hati dan cinta B hanya untuk sayang...
dan B doakan hubungan kita kekal selamanya..Aminnnn.....

untuk lebih menghayati lagu nie,korg boleh taip st12-biarkan aku jatuh cinta....TQ..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.