Saturday 26 March 2011

^_^PDRM DAY^_^

SELAMAT MENYAMBUT HARI POLIS YANG KE-204 PDA 25 MARCH 2011...^_^




new entri for today..urm..nak share ngan kowang hari istimewa buat aku & sekian-sekiannya manusia..hahahahahahaha...macam biasa,sesi mengarut akan mula tidak lama lagi....ngee^_^

ceritanya begini,plan asal aku & my hubbey nie nak tgok wayang kat MID VALLEY MAGAMALL sebagaimana yang telah kitorang janji...tup2 dia cakap x jadik sebab ade majlis sambutan hari Polis...aku pun hangin 1 badan ler...mmg mengamook sakan....nsb baik ler dia brjaya memecahkan "kemerajukan" aku tuwh dgn hadiah special...ngee^_^..thanks muchuk..yawwww...

kitorang sempat singgah skjap jer kat Mid Valley...sdh gak lar xpat ngok wayang..tp xpe...saboooo...n then pukul 7.12 p.m,kitorang terus gerak dr Mid Valley menuju ke Bandar Bukit Raja..tup2,traffic meng"imform"kan "jalan ke Shah Alam menerusi LDP sesak dr PJ Hilton"...owwhhh..tidakkkk....kami dah lambat..jammed plak..sengal...namun begitu,menggunakan kepakaran aku,kami masuk ikut pintu UM,n then trus ambik highway ke Bandar Sunway menerusi NPE....x sia2 blaja kat UM...hahahaha...sharp smp.Balai Polis Bukit Raja kul 8 mlm..Fuhhh...lega...

Kami meneruskan perjalanan kami ke KLANG EXECUTIVE CLUB bersama beberapa buah kereta anggota..n then bermulalah PARTY kami..huhu...berikoot adalah gamba SNAP yang telah aku catcha....boleh lar drpd xde..huhuhu..

korang nampak x kek niwh???ker korang x perasan nie kek??uwahaaaaa....
lau korang nak tau,nie lah ghuper kek yang OCS belanjer..sempoi x??siap ade logo PDRM gik...
nacib baik ade nama laki aku terselit t haa...huhuhhuhuhuhuhuhuhuhuhu....






urmmm...nak jugak posing..hahahaha..oleh kerana kami berdua,so xderk org nk ambik gambo..maka macam nie ler jadiknyer..proses cantuman bermula..huhuhu



 mamat niwh poyo giler..org suh nyanyi,dia posing lak..huh..xboleyh bla...^_^


jeleszz woo biler dia dpt angpau & hdiah coz birthday dia baru nie dsambut skali oleh OCS...
tp xpe,angpau t aku yg dpt..huk3...


nie plak geng2 anggota yg sama balai ngn laki aku...urmmmm....giler karaoke dorang niwh..sengal...


aiyaa..ini waitress byk kcian ooo...asyik kna buli sajer maaa...


oopppsss.....gambar akukah ini???menyiboookkkk jer...huhuhuhu


yg kat sebelah aku t polis gak tau..urmmmm,asyik kna buli je suh nyanyi sbb dia stil bujang...so,biasa r...org2 muda....mmg ska mengusik..hahaha


aikkk,dah hbis???lorhhh....ingatkan ade lagi...hampeh.....walo apepun,cograts katt semua warga PDRM & yg plg pnting,trus suksess k????hidup PDRM...huhuhuhu...


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.